06 August 2011

种种的痛。

这种以泪洗脸的日子
这种不停为自己制造的借口 
这种不停想你的每一秒
这种好让亲友失望的我
这种活得不像自己的日子
这种没人劝得住的我
这种再也没有你的日子


 我过得好对不起自己。
我把笑容摆去哪里了?
我把自己晃到哪里去了?
我连眼神都不能和你交流,就只深怕自己会心软。

The last thing you could ever said to me was "I am sorry".
You put the blame on me and yet, you gave me double pay back.
Why do you have to make it all happened?
Why do I always have to guess everything right?

P/S: I am trying my best not to cry over you because every tear is just one more reminder that I don`t know how to let you go.



对,你配不起我。那,又如何?

0 comments:

Post a Comment

.

 

Template by Suck my Lolly