24 June 2009

Hari Koperasi之一场欢喜一场空.

今天,一定是我最忙的一天 ..
但我忙中有乐 ..
我不能想象到自己在活动还未开始时,
就要做苦力了 (@"@)
因为William一时鲁莽而导致一些事情发生! XD
William
我很笨hor ?
没有啦。人,谁无错嘛~
哈哈 .. 我好像讲到很厉害酱 (^.^)Y
Pn. Lim给了我一个桶&块布之后,
William负责抹地,Jason&我就负责洗东西..
每个人经过都看着我们 =__=
感觉到自己好像清洁员 (>.<)||

然后,义卖会开始咯!!
哇!! 一开档而已,很多人就冲着我们的档口过来 (@"@)
吓死我 !! 哈哈哈 ~
他们可能被那个巧克力喷池或!我们制作的可爱宣传卡片吸引到吧~ xD
我们篮球队拼合跆拳道一起卖Marshmallow. =D
可是,那边的电源一直死火 !!
气到我们半条命 (>.<)||
非常满意自己的表现咯~
因为我一直都有笑&讲谢谢 =D
只是 =__= 我一直喊我们的工作同学 ..
因为他们好像没有什么听到我讲话 (@"@)
不好意思啦~ ^^"
最最最最最讨厌
当风吹时,巧克力会向我扑面而来 =_______=
搞到我全身都是巧克力 ..
鞋子啊~ 鞋子 ~ 你中招,我是最伤心的咯 =(
还要被沛汯叫我巧克力女孩 (@"@)
不錯聽的啦~ 哈哈哈 !!

忙完籃球隊的之後﹐我又要跑去Quater Master那邊忙 (@"@)
那边挺闷的咯 .. 虽然生意不错 =)
我啊!! 还要被人家骂 =_=
开口讲一句话而已 .. 就被一个小弟弟骂了 (>.<)||
不过我还满享受的啦 ~ 因为 ... 不告诉你 XXD

我一整天都在忙所以没有时间找&Genee ..
找她们都没用的啦~ 好像被忽略酱 ..
虽然Genee有想陪我 (@"@) *应该是,啊不然就是我自作多情。xD
_________________________________________________________________
From here, I have something to confess ..
well, it`s not really confess .. maybe it`s called express @"@

1stly, thanks to those who helped us basketball team to promote and pull customer gehh friends =D u guys are so great although i know you`re mostly being forced xD

2ndly, i felt so dissapointed towards xian& xuan ..
Ning & I thought they will come to our store and buy from us or play with us a while ..
but then .. our prediction is wrong =_=
they bought marshmallow but not from their own hands ..
i didn`t feel any frankness from them .. =(
was very emo after that, beacuse .. i don`t know how to say lae (>.<)||
but i just told them i was tired ~
it was true also !! ^^" tired + emo .. and i dont speak to others anymore xD
thanks wai hoe for sitting beside me lae .. at least i feel somebody accomapny me (@"@)

this is all jusy my thoughts , no hard feelings for u guys yae ..

p/s: pics will be update later or in the future XD

0 comments:

Post a Comment

.

 

Template by Suck my Lolly